8 (926) 530-88-11 Обратный звонок
Корзина (0)
В корзине пусто!
30 %
The Big Book of Packaging
The Big Book of Packaging
Код товара: 9780062009890 Harper

The Big Book of Packaging

В сравнение
1 723.40 р. 2 462.00 р.
Акционная цена действует еще
На складе Купить в один клик
1 723.40 р. 2 462.00 р.
Акционная цена действует еще
Branding and design gurus Will Burke, Lisa Baer, and James Pietruszynski deliver a comprehensive and visually stunning anthology of the latest innovations in packaging design. The Big Book of Packaging shows designers how to package products creatively, economically, and sustainably, featuring over five hundred carefully selected designs, as well as profiles of some of the world’s leading designers, and a section entirely dedicated to green and environmentally conscious packaging. Alongside other volumes in the Big Book series, such as David E. Carter’s Big Book of Design Ideas or Cristian Campos’s The Big Book of Bags, Tags, and Labels, The Big Book of Packaging is an indispensible resource for designers, product marketers, and retailers who want remain on the cutting edge of packaging design.
Свойства
Автор
Will Burke, Lisa Baer, James Pietruszynski
Бумага
Мелованная
Вес (кг.)
1,8
Возрастные ограничения
18+ (не указано)
Год издания
2011
Издательство
Harper Design International
Иллюстрации
Цветные иллюстрации
Количество страниц
384
Переплет
Твердый переплет
Тираж
1000
Формат (см.)
28,5 x 22,5 x 3,2
Язык
Английский