Logo design is a systematic and integrated work. Logo designers are obliged to learn about market positioning, to communicate effectively with client, and conceive an idea thoroughly before a quick and precise execu-tion is possible. Focusing on design thinking, the book showcases an array of distinguished logos, which fall into four categories: typogra-phy, plants, animals, and geometry. As a practical guide, it also introduces the step-by-step design process of each logo.
Свойства
- ISBN
- 978-9887928423
- Автор
- SendPoints
- Бумага
- Офсетная
- Вес (гр.)
- 0,5
- Возрастные ограничения
- 18+ (не указано)
- Год издания
- 2021
- Издательство
- SendPoints
- Иллюстрации
- Цветные иллюстрации
- Количество страниц
- 208
- Переплет
- Твердый переплет
- Тираж
- 1000
- Формат (мм.)
- 25 х 18,5 x 0,9
- Язык
- Английский
Нет отзывов об этом товаре.
Оставить отзыв